Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?


Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?
Hätätilanne on tilanne, jossa kaivutyön siirtäminen aiheuttaa hengen- tai omaisuuden vaaran. Näissä töissä kaivutyö on aloitettava välittömästi ja niitä ovat esim. vesijohto- tai kaukolämpövuodot. Hätätilanne ei ole tilanne, jossa kaapelitiedot on esimerkiksi unohdettu selvittää ajoissa. Kun puhelun alussa valitaan hätätilanne, puhelua käsitellään järjestelmässämme hieman eri tavoin normaaliin puheluun verrattuna ja näissä tilanteissa mahdollinen kaapelinäyttö tehdään hätäilmoituksena.

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapelivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?