Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?


Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?
Soita numeroon 0800-12600, se vastaa 24 h. Valitse puhelun alussa 1. Silloin, kun toimistomme ei ole avoinna, saat puhelimitse niiden johdonomistajien, jotka eivät ole palvelussamme mukana, puhelinnumerot ja yhteisnäyttöpalvelussamme mukana oleviin johdonomistajiin otetaan puhelun jälkeen vastaajan toimesta yhteyttä. Annettuihin numeroihin soittamalla saat tarvittavat kaapelitiedot tai –näytöt ja voit aloittaa korjaustyön ilman turhia viivytyksiä.

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapelivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?