Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?


Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?
Kaapelitiedusteluja voit lähettää ympäri vuorokauden sähköpostilla tai käyttämällä näiltä sivuilta löytyvää lomaketta. Voit myös soittaa numeroon 0800-12600 milloin vain: jos asiakaspalvelussamme on ruuhkaa tai toimistomme on suljettu, vastaa puheluusi yhteistyökumppanimme, jonka henkilökunta ottaa vastaan tilauksesi ja välittää sen meille. Vastauspalveluun jätetyt tilaukset käsitellään saapumisjärjestyksessä ja käsittelyä nopeuttaa, kun annat kaikki tarvittavat tiedot puhelun aikana niin kaivupaikasta kuin kaivutyöstäkin.

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapelivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?