Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?


Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?
Vastaamme luonnollisestikin mahdollisimman pian. Jos kaivukohteessasi ei ole palvelussamme mukana olevien kaapeleita ilmoitamme siitä sähköpostilla, tekstiviestillä tai soittamalla. Kartat lähetämme sähköpostilla – tarvittaessa myös tavallisessa postissa, jolloin aikaa menee muutama päivä. Jos tilauksessasi on jotakin epäselvää tai sovimme kaapelinäyttöajan, otamme yhteyttä joko puhelimitse tai sähköpostilla. Olethan siis tavoitettavissa: on mahdollista, että näyttäjäkin yrittää tavoittaa Sinua.

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapelivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?