Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?


Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?
Vastauspalvelumme vastaa toimistoaikanamme niissä tilanteissa, jolloin kaikki asiakasneuvojat ovat varattuina. Puhelinjärjestelmämme etsii kolmen minuutin ajan vapautuvaa asiakasneuvojaa ja tämän jälkeen puhelu siirtyy vastauspalveluumme.
Kun jätät tilauksen vastauspalveluumme, he välittävät sen meille ja vastaamme tiedusteluusi mahdollisimman nopeasti. Asiasi käsittelyä nopeuttaa, kun annat vastauspalveluun tarkat tiedot kaivupaikasta ja kaivutyöstä.

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapeli- tai putkivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?