Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapeli- tai putkivahingon?


Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?
Kyllä, tilaajan tai kaivutyöntekijän on lähtökohtaisesti oltava paikalla vastaanottamassa näyttöä. Näyttäjä tarvitsee asiakkaan kuittauksen sähköiseen näyttöpöytäkirjaan, että näyttötyö on suoritettu. Jos näyttöä ei olla vastaanottamassa, näyttö on voimassa 14 vrk normaalin 30 vrk:n sijaan.
Jos näyttöaika on varattu suoraan Johtotiedolta, voit soittaa Johtotietoon, muussa tapauksessa ota yhteyttä siihen näyttöyritykseen, joka näytön on tulossa suorittamaan.