Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?


Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?
Kun otat meihin yhteyttä, tiedustelemme nimesi ja yhteystietosi, sekä kaivupaikasta kunnan ja lähemmän osoitteen sekä kaivutyön laadun – poistatko esim. kantoja vai kaivatko ehkä uutta viemärilinjaa. Tämän jälkeen asiakasneuvoja tarkistaa, onko kaivualueella palvelussamme mukana olevien johdonomistajien kaapeleita. Tilanteesta ja kaapeleista riippuen Sinulle kerrotaan, että kaapeleita ei ole, tai Sinulle lähetetään karttalinkki kohteessa olevista kaapeleista. Tarvittaessa tilataan näyttö. Kaikki tämä myös kirjataan tietojärjestelmiimme, joissa tiedot säilytetään useita vuosia mahdollista tulevaa tarvetta varten.

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?

Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapeli- tai putkivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?