Miksi kysyisin kaapelitietoja?

Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?

Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?

Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?

Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?

Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?

Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?

Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?

Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?

Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?


Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?
Kaapelit merkitään maastoon, jos kaapeli on erityisen merkittävä toiminnaltaan tai sen vaurioituminen aiheuttaa poikkeavan vaaratilanteen. Johdonomistajat ovat määritelleet ne maanalaiset rakenteet/kohteet, jotka näytetään paikanpäällä, muissa tapauksissa/kohteissa sijaintitiedot on saatavilla Sinulle toimitetusta sijaintikartasta. Maastonäyttö on avustava toimenpide, eikä poista kaivutyön suorittajan vastuuta mahdollisessa vauriotapauksessa.

Miten kaapelit merkitään maastoon?

Minne ilmoitan kaapeli- tai putkivahingon?

Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?