Miksi kysyisin kaapelitietoja?
Mistä kysyn tietoja? Saanko kaikki tiedot Johtotieto Oy:stä?
Mitä tapahtuu, kun otan teihin yhteyttä?
Onko kaapelinäyttö maksuton palvelu?
Miksi soitettaessa pyydetään painamaan 1, jos on hätätilanne? Mikä on hätätilanne?
Runkovesijohtovuoto klo 16 jälkeen, kaukolämpövuoto ennen kello 8:a, miten toimin? Entä viikonloppuisin?
Milloin voin kysyä tietoja? Miten olette avoinna?
Miksi puhelut nauhoitetaan? Mihin nauhoitteita käytetään?
Milloin ja miten saan vastauksen tiedusteluuni?
Soitin teille 8-16 välisenä aikana ja puheluuni vastasikin vastauspalvelu. Täytyykö minun soittaa uudelleen, että saan kaapelitiedot?
Millaisissa tilanteissa kaapelit merkitään maastoon? Miksi joskus lähetetään vain kartta?
Miten kaapelit merkitään maastoon?
Minne ilmoitan kaapeli- tai putkivahingon?
Onko minun oltava paikalla, kun kaapeleita merkitään? Entä jos sovittu aika ei sovikaan?